Voor minder overtollig gewicht maar meer JIJ

Welkom! Alvast massa's inspirerend leesplezier gewenst!

Ik help je naar een gezond gewicht én een gezonde relatie met voeding zodat je fit en vrij kan genieten zonder schuldgevoel.

Gezond of ongezond, magere of vette voeding? Jaja, dat kennen we allemaal maar die kennis op zich is onvoldoende om ander voedingsgedrag te stellen. Ik ben dan ook geen hardcore-diëtiste met verboden/ toegelaten lijsten. Ik kom met een doordachte methode die steunt op 3 pijlers:

1. Een wetenschappelijk onderbouwd voedingsplan zonder risico op tekorten

2. Een mental reset voor je voedingsgedrag 

3. Als coach ben ik je goalkeeper, spits, verdediger, scheidsrechter én supporter!

Suzy Michiels, Diëtiste

Je gewicht & voedingsrelatie-coach 


Herkenbaar?

Hoe zal ik eraan beginnen?

touch_app

Je wil een gezondere voeding -en levensstijl en ziet het nut van begeleiding door een expert hiervoor in. Het ontbreekt je aan wetenschappelijke kennis, je ziet op dieetvlak door de bomen het bos niet meer. Zoveel input, online en offline, valt gewoon niet meer te structureren.
Je krijgt (logischerwijze) volgende vraag voor jezelf niet meer beantwoord: ‘waar moet ik beginnen en welke methode is zinvol, duurzaam én gezond’?

De jojo ontwijken

trending_up

Als je wil vermageren schakelt de perfectionist in je over op zwart/wit modus. Je deed het al zo vaak en dat lukt aardig, maar niet lang. Je hebt dan ook al meerdere dieetpogingen achter de rug, de ene poging al succesvoller dan de andere. Maar telkens heb je dat verdomde jojo-effect. Ja, jouw kast is per maat gesorteerd. Je raakt eigenlijk nooit tot een stabiel, gezond gewicht met je nieuwe voedingsplan, telkens opnieuw wordt de poging om één of andere reden (klein of groot) onderbroken.

Controle versus schuldgevoel

pan_tool

Je stelt je poging nog wat uit omdat je wacht op dé allerbeste afslankmethode of op die wonderpil (?!). Je kijkt er niet naar uit om een dieet aan te gaan omdat je weet dat ‘falen’ om de hoek schuilt. Als de drang opkomt om te eten ben je niet sterk genoeg en verlies je de controle over je eetgedrag. Naderhand voel je je schuldig en gefaald.

Welkomstwoordje van Suzy (video)

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x